Kære alle medlemmer,
Så er tiden kommet til at melde sig på banen hvis man vil være med til at gøre en forskel for fællesskabet! Det er nemlig nu at vi i KFD sadler om og starter på en frisk når det kommer til at nedsætte udvalg som skal sikre forskellige aktiviteter i vores dommerklub. Derfor er det vigtigt at du gør dig nogle overvejelser inden du melder dig til et af de nedenstående udvalg. –
Vi skal huske at får at sikre fremtidens dommerklub er vi alle nødt til at tage del i det seje træk og dermed byde ind hvor vi kan. På denne måde styrker vi os som dommerklub endnu mere og sikrer fællesskabet nu og fremadrettet.
Rent praktisk kommer det til at foregå således at man sender en mail med ”tilmelding xxxx udvalg” til den udvalgs ansvarlige. Kommer der flere tilmeldinger ind end der skal bruges hvilet vil være et ønske scenario, så trækkes der lod ved først givne mulighed for bestyrelsen.
KFD velkomst program. (Ansvarlig Niels Thomasen – nt@gosse.dk)
Udvalg skal sikre at nye medlemmer bliver budt velkommen og sikre synlighed/rekruttering ved DBUK`s lejligheder. Bla. Ved DBUK informationsmøder som afholdes 2 gange årligt for nye dommere. – Ikke desto mindre skal udvalget tænke tanker over ”Hvorfor vælge KFD”?
Under samme udvalg vil der ligge lidt opdragelse af nye medlemmer i forbindelse med hvordan vi opfører os på sociale medier, hjælp af tøjordning og ikke mindst en velkomst til vores unikke fællesskab!
Vejleder ordning forventes at ligge her og vejledere skal hjælpe nye dommere i gang på dbunet og med app/fravær mm.
3 medlemmer søges
KFD aktivitetsudvalg. (Ansvarlig Oliver Simbold – oliver-0707@hotmail.com)
Udvalg er et selvstændigt drivende udvalg som referer til bestyrelsen. – Der kan og må laves aktiviteter hvor egenbetaling kan forekomme og alle aktiviteter skal godkendes af bestyrelsen.
Udvalget skal sikre løbende aktiviteter året rundt. (Dette gælder ikke jubilæumsfesten). Et forslag her kunne være at udvalget lagde en kvartalsplan og fremlagde den til den udvalgsansvarlige som så medbringer planen til først kommende bestyrelsesmøde.
Aktiviteterne skal gerne ramme alle målgrupper i løbet af året.
5 medlemmer søges
KFD breddedommer udvalg. (Ansvarlig David Nissen – dni@intenz.com)
Udvalget skal sikre KFD`s medlemmer de bedste vilkår og tilbud som ligger uden for dommerklubben. Det kunne være at tænke et mere kommercielt mindset hvor vi er opsøgende i vores tilgang overfor virksomheder der naturligvis gerne vil ligge et årligt sponsorat til KFD. Udvalget skal sammen med den ansvarlige udtænke en plan for hvordan KFD kan skabe fokus eksternt og gerne hive penge ind til fælleskassen. Det kan være via sponsorater eller andre aftaler – ikke desto mindre skal udvalget agere forhandlingspartner ud fra at skaffe en massør, fysioterapi og lign. Til fordelagtige priser. (Træning til at udføre disse opgaver vil forekomme)
Forslag vil være at udvalg ligger kvartalsplaner og følger op løbende.
Udvalg vil være selvstændigt kørende men vil referere til udvalgsansvarlige som medbringer kvartalsplaner til bestyrelsesmøder.
3 – 5 medlemmer søges
Ydermere har vi defineret roller i bestyrelsen så alle ved hvad de har af ansvar
Darko er bindeled fra bestyrelse til talentgruppe som Bjarne styrer med hård og kærlig hånd
Oliver er webmaster og ligger ALT op på vores hjemmeside (Skal du have lagt noget op, kan du kontakte ham)
René agerer journalist sammen med David
Niels fortsætte med at være finansminister
Kathrine supplerer løbende
SU. For tilmelding til udvalg er 5/4 og offentliggørelse af udvalg vil forekomme senest 12/4 – 2019.
Husk… Hvis du vil være med til at skubbe KFD i fremtidens retning er alle indsatser du vil gøre for dommerklubben yderst værdsat!
På bestyrelsens vegne
David Nissen